Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Po raz pierwszy ponad 80 milionów zagranicznych noclegów w Niemczech

Dokładnie z chwilą rozpoczęcia obchodów jubileuszu reformacji Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wprowadza do sieci swoją kampanię tematyczną „Luter 2017 – 500 lat reformacji w Niemczech”.
Reklama
 

Petra Hedorfer, Przewodnicząca Zarządu DZT, informuje: „Marcin Luter jako postać symboliczna jest znakomitą „twarzą“ kampanii, wzbudzającą zainteresowanie wśród cudzoziemców, w tym 800 milionów protestantów, udających się do Niemiec z pobudek kulturoznawczych i religijnych. Nasza kampania tematyczna skupiona wokół jubileuszu reformacji konsekwentnie wpisuje się w cyfrową strategię DZT. W jej realizacji korzystamy z różnych, specyficznych dla rynku platform internetowych i wszystkich istotnych kanałów mediów społecznościowych. Tą kampanią rysujemy nowoczesny obraz Niemiec i umacniamy ich pozycję jako celu turystycznego wśród międzynarodowej konkurencji.“

W ramach przygotowań do startu kampanii już 5 października DZT wyniosła Lutra na arenę globalną w postaci wystawnej instalacji holograficznej przy okazji głównych obchodów rocznicy zjednoczenia Niemiec w rezydencji ambasadora w Waszyngtonie.

Użytkownicy strony www.germany.travel już teraz mogą oglądać film animowany prezentujący w zabawnej formie istotne pod względem turystycznym dane i fakty z życia Lutra. W marketingu światowym zostaną wykorzystane okulary do rzeczywistości wirtualnej. W sześciu filmach 3600 zbudowany z klocków Playmobil Luter zabiera użytkowników w wybrane miejsca ze swego życia demonstrując ich walory historyczne i turystyczne. Lokalizacje najważniejszych ośrodków życia i działania Lutra – Miasto Lutra Wittenberga oraz Eisleben i Mansfeld, Torgau, Schmalkalden, zamek Wartburg w Eisenach, Erfurt, Augsburg, Coburg, Wormacja i Heidelberg – są dodatkowo przejrzyście rozmieszczone na interaktywnej mapie. Osiem „szlaków Lutra” ilustruje w 30 językach etapy życia reformatora. W internetowym centrum prasowym DZT przedstawiciele mediów znajdą przygotowane specjalnie pod kątem docelowego odbiorcy informacje i materiały zdjęciowe związane z tym tematem.


Źródło: www.germany.travel


Zbudowany z klocków Playmobil Luter, zaprojektowany we współpracy z Centralą Kongresowo-Turystyczną w Norymberdze, działa w formatach ruchomych obrazów jako sugestywna postać wzbudzająca sympatię i jako taka posłuży celom kampanii w rozmaitych mediach w licznych globalnych akcjach marketingowych.
Frankfurt nad Menem/Warszawa, 20 lutego 2017 r. – Niemiecka turystyka przyjazdowa kończy rok 2016 z siódmym z rzędu rekordowym wynikiem. Wstępne dane Federalnego Urzędu Statystycznego wykazują, że do końca grudnia zostało zarejestrowanych 80,8 milionów noclegów gości z zagranicy w hotelach i pensjonatach z co najmniej dziesięcioma łóżkami.

Iris Gleicke, pełnomocniczka rządu federalnego ds. turystyki i parlamentarny sekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki i Energetyki tłumaczy: „Niemcy jako cel podróży turystycznych są przez naszych zagranicznych gości nadal wysoko cenione. Już siódmy rok z rzędu odnotowujemy rekordy w turystyce przyjazdowej. To pokazuje nam, jaką siłą jest przemysł turystyczny. Tolerancja i otwartość na świat są podstawowymi warunkami tego sukcesu. Nie pozwolimy by ksenofobiczni krzykacze zniszczyli dobrą reputację naszego kraju.”

Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT) wyjaśnia: „Szczególne wyzwania 2016 roku, jak czynniki ekonomiczne, tematyka Brexitu czy recesja na ważnych rynkach, ale również problemy dotyczące bezpieczeństwa jak strach przed zamachami terrorystycznymi, będą nas nadal zajmować w roku 2017. Marka „turystyczne Niemcy” jest dobrze usytuowana. Z naszymi mocnymi stronami, którymi są atrakcje turystyczne, doskonała infrastruktura, orientacja na klienta i znakomity stosunek jakości do ceny, stajemy również w tym roku do międzynarodowego konkursu turystycznych kierunków.”

O DZT
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) to narodowa „izba turystyki” Niemiec z siedzibą główną we Frankfurcie nad Menem. Centrala zajmuje się promowaniem Niemiec jako kraju turystycznego na zlecenie Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Technologii (BMWi), które wspiera ją na mocy uchwały niemieckiego Bundestagu. DZT zajmuje się tworzeniem strategii i produktów oraz działaniami marketingowymi w celu dalszego umocnienia pozytywnego wizerunku Niemiec za granicą jako celu podróży oraz wspierania turystyki niemieckiej. DZT posiada 30 przedstawicielstw zagranicznych na całym świecie.


Źródło: www.germany.travel

Bliższe informacje można znaleźć w internetowym centrum prasowym na stronie:
www.germany.travel/presse.