Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Elke Stein została dyrektorem działu marketingu oraz rozwoju produktów w firmie Jack Wolfskin

Elke Stein (45) jako nowa dyrektor działu marketingu i rozwoju produktów dołączyła do kierownictwa firmy Jack Wolfskin GmbH & Co. KGaA. Absolwentka kierunku studiów "Nauka o sporcie" obejmie stanowisko 1 lutego 2013 roku. Elke Stein pracowała dotychczas w firmie adidas, gdzie sprawowała funkcję General Manager Reebok na Niemcy, Austrię i Szwajcarię.
Reklama
 

Wcześniej odpowiedzialna była już także za różne inne zakresy w grupie adidas: była między innymi Key Account Manager, Marketing Director na Europę Środkową, Vice President Merchandising Reebok Europa, Środkowy Wschód i Afryka oraz Vice President Global Wholesale Solutions, zanim objęła w 2012 roku funkcję dyrektora generalnego Reebok (D/A/CH).

Pasją Elke Stein jest bieganie, poza tym jeździ na rowerze, uprawia wspinaczkę i jeździ na wyprawy terenowym samochodem kempingowym lub wędruje z namiotem po dzikich zakątkach Kanady albo Mongolii. W wolnym czasie prowadzi wraz ze swoim mężem na własnym kawałku ziemi zrównoważone gospodarstwo leśne.

Michael Rupp, dyrektor generalny firmy Jack Wolfskin: Elke Stein to idealna kandydatka na
stanowisko kierownicze w dziale marketingu oraz rozwoju produktów. Od lat cenię pracę pani Stein.
Bazując na swym bogatym doświadczeniu, stanie się motorem napędowym dla marki Jack Wolfskin
na nadchodzące lata
.

Elke Stein:
Niemal całe moje życie zawodowe związane jest branżą artykułów sportowych
i faktycznie czuję się „na zewnątrz jak w domu
" — jest tylko jedna marka, która logicznie łączy oba te
elementy.

Do zarządu firmy Jack Wolfskin należą obecnie Michael Rupp - Chief Executive Officer, Andreas Klotz - Chief Financial Officer, Christian Brandt - Chief Operating Officer i Markus Bötsch - Chief Sales Officer.


Funkcjonalność, jakość i innowacyjność dla wszystkich, którzy na zewnątrz czują się jak w domu
.

Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie i jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim. Produkty firmy Jack Wolfskin są aktualnie sprzedawane w ponad 600 sklepach franczyzowych i w ponad 4000 punktów sprzedaży na terenie Europy i Azji. Produkty marki Jack Wolfskin wyróżniają się wyjątkową funkcjonalnością, dostosowaniem do potrzeb użytkowników i innowacyjnością. W ciągu ostatnich lat firma Jack Wolfskin wprowadziła na rynek liczne nowości materiałowe oraz produktowe i może się poszczycić kilkoma opatentowanymi technologiami w zakresie odzieży, plecaków i namiotów. Przedsiębiorstwo jest członkiem Fair Wear Foundation oraz partnerem systemowym bluesign®. Ponadto od 2012 roku firma Jack Wolfskin jest członkiem programu „Zero Discharge of Hazardous Chemicals”. Firma Jack Wolfskin oficjalnie wyposaża austriacką drużynę Austria Ski Team Nordic oraz firmę Alpinschule Innsbruck. W roku gospodarczym 2011 obrót przedsiębiorstwa wyniósł 355 mln euro. Przedsiębiorstwo Jack Wolfskin, mające siedzibę w Idstein (Taunus) w Niemczech, zatrudnia 630 pracowników.

Newsroom: http://www.jack-wolfskin.com/Newsroom/uebersicht.aspx
Blog: http://blog.jack-wolfskin.com
Twitter: http://twitter.com/#!/JackWolfskin
Flickr: http://www.flickr.com/photos/jackwolfskin/
YouTube: http://www.youtube.com/user/jackwolfskinvideo