Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Najnowsze trendy i innowacje - odzież i dodatki Rossignol 2011

Styl, krój, kolory, materiały, ocieplenie, detale, wykończenia – nic nie zostało pominięte w najnowszej linii odzieżowej marki Rossignol.
Reklama
 

Bogata, zróżnicowana paleta barw:

* Naturalne kolory inspirowane naturą lub jasne barwy (pomarańcz) i elektryzujące kolory (mocny turkusowy) zainspirowane Racingiem.
* Podstawowe barwy zaczerpnięte z korzeni kultury POP lub kolory ULTRA CHIC w ciemniejszych tonacjach (purpura, antracyt, fuksja) – to wszystko kontrastujące z elegancką czernią.
* Rozkoszne kolory flou prosto z parkietu, albo totalny glamour ze srebrnymi i złotymi wykończeniami.
* Wypatrujcie też zupełnie nowej barwy – pojawia się kolor „sulphur” (rozświetlony musztardowy odcień) oraz „baltic blue” (przywodzący na myśl jesienny kolor morza).
* Na koniec kolor zielony – pojawia się jako gwiazda na środku sceny, występuje w wielu odcieniach (trawiasty, miętowy, fluorescencyjny).

Nowe kroje w linii Freestyle, wersja 2.0:

* Półdługie kurtki w dwóch wersjach kolorystycznych: bardziej stonowanej, miejskiej oraz bardziej odważnej, z kolorowymi nadrukami, wprost idealnej na stok. Model znajdziemy zarówno w kolekcji damskiej jak i męskiej. Sięga do połowy uda i będzie hitem nadchodzącej zimy. Zerknijcie na linię JIB SAS.
* Spodnie typu „Carrot”. Tylko w kolekcji męskiej!! Spodnie dopasowane są na udach i w kolanach, z bardzo niskim stanem. Model zainspirowany rock’n’rollowym stylem skateboardzistów.
* Spodnie typu „Bootleg” znajdziemy w kolekcji damskiej. Dopasowane na biodrach i udach, delikatnie rozszerzają się na dole nogawki. Super podkreślają wysportowaną sylwetkę narciarek i snowboardzistek. Znajdziemy je w 3 liniach: JIB, 1907 i JCC.

Innowacje techniczne: Flex Collar – czyli nigdy więcej sztywnych kołnierzy!

* Większy komfort i elastyczność oraz idealna ochrona szyi. Czy to możliwe ?

Rossignol pozbył się wszystkich usztywnionych elementów z kołnierza i kaptura. Nowy system pozwala na zachowanie maksymalnej swobody ruchu i jednocześnie zapewnia pełną ochronę.

Innowacje techniczne: Nowoczesna membrana 20 000 FLEX – INTELIGENTA i ULTRA – ELASTYCZNA

* Dlaczego inteligentna? Membrana sama reguluje się w zależności od temperatury. Jeśli jest zimno, molekuły membrany zamykają się, pozwalając nam się ogrzać. Kiedy robi się ciepło, molekuły membrany otwierają się, uzyskujemy większą oddychalność materiału. To zapewnia nam 100% komfort.  Nauka czerpie z natury: w ten sposób działa szyszka - gdy jest zimno, zamyka się!
* Dlaczego ultra – elastyczna? Dzięki specjalnemu polimerowi, który zapamiętuje kształt, membrana 20 000 FLEX zawsze będzie powracała do pierwotnego kształtu.

20 000 FLEX zapewnia 200% elastyczności, aby zapewnić maksymalną swobodę ruchów.    

Kroje spodni – każdy znajdzie coś dla siebie:

 * W odpowiedzi na opinie z rynku oraz od zawodników, ROSSIGNOL stworzył 5 odrębnych krojów w kolekcji męskiej i damskiej. Od ACTIVE poprzez SLIM do BOOT CUT - kroje zapewniają dotarcie do szerokiego spektrum odbiorców. Każdy znajdzie coś dla siebie, ale zawsze będzie czuł się w 100% komfortowo.
* Damskie: SLIM, CLASSICAL, RELAX, BOOTLEG, LOOSE.
* Męskie: CLASSICAL, REGULAR, RELAX, CARROT, LOOSE.
 
SLIM - Dopasowany krój, bardzo kobiecy.
CLASSICAL - Klasyczny krój, z prostą nogawką.
RELAX - Luźny krój, szerszy w udach i kolanach.
BOOTLEG - Krój z rozszerzającymi się od kolan nogawkami.
LOOSE - Bardzo szeroki krój, z obniżonym stanem.
REGULAR - Klasyczny krój, nogawka poszerzona w udach i kolanach.
CARROT - Dopasowany krój z niskim stanem i wąską  nogawką.
 
1907 - Elegancja powraca do sportów zimowych.

* Powrót do korzeni Rossignol, do narodzin marki i do legendarnych zawodników.
* Linia 1907 jest mariażem nowoczesności i stylistyki z lat 50. i 70.
* Kolekcja 1907 odzwierciedla korzenie marki Rossignol i jest zainspirowana duchem współzawodnictwa, techniczną doskonałością i autentycznością, które stanowiły podstawy wartości i reputacji marki Rossignol przez ponad 100 lat. Produkty dla mężczyzn są bardziej dopasowane, by zaakcentować atletyczne sylwetki, natomiast dla kobiet, bardziej stylowe, bardziej eleganckie.

* Linia została zilustrowana przez rysownika Charli Adam’a. Jego wizualizacje w pełni oddają charakter kolekcji. Przywodzą na myśl zimowe wyjazdy do Aspen czy Chamonix w latach 50.

Źródło: www.rossignol.com