Rossignol Worldwide od 2005 roku realizuje projekt Rossignol Demo Tour w najbardziej prestiżowych ośrodkach narciarskich Europy. Nie są to jednak zwykłe testy.
Rossignol połączył siły z globalnymi partnerami (Citroen, HP) wnosząc nową jakość w prezentowaniu kolekcji sprzętu narciarskiego na stokach.
Miłośnicy białego szaleństwa będą mieli szanse przetestować wszystkie modele nart oraz desek snowboardowych firmy Rossignol. Ponadto eksperci doradzą i dopasują sprzęt do umiejętności i wymagań narciarzy. Będzie można zapoznać się z innowacjami technologicznymi Citroena, dobrać bagażnik THULE, a
profesjonalny fotograf zrobi pamiątkowe zdjęcie. Nowym wydarzeniem w tym roku będzie
Citroen Kids Park dla najmłodszych narciarzy. Rodzice będą mogli oddać swoje pociechy w dobre ręce, a sami skorzystać ze wszystkich atrakcji miasteczka Rossignol Demo Tour.
Każda osoba, która przetestuje narty lub snowBoard, otrzyma
kupon rabatowy w wysokości 10% na zakup sprzętu marki Rossignol w sieci sklepów GO SPORT. Nad sprawnością przeprowadzenia testów i rejestracji czuwa HP. Poza tym do wygrania mnóstwo nagród w konkursach, które zorganizują dj’e Radia ZET i Planeta FM – patrona medialnego Rossignol Demo Tour. Informacyjnie Rossignol Demo Tour wspiera
www.skionline.pl – najlepszy portal dla narciarzy.
W Polsce ROSSIGNOL DEMO TOUR organizowany jest już po raz szósty. W tym roku będzie
8 „przystanków” w najlepszych Polskich ośrodkach narciarskich.
Wszelkie informacje, terminy, lokalizacja, relacje z Demo Tour można uzyskać na oficjalnej stronie projektu ROSSIGNOL DEMO TOUR
www.rossignol.com/demotour oraz na
www.skionline.pl.