Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Thule Group otwiera nowe Centrum Dystrybucyjne w Polsce

Firma Thule Group otworzyła oficjalnie nowe Centrum Dystrybucyjne, zlokalizowane w miejscowości Huta Szklana w woj. wielkopolskim.
Reklama
 

Nowy obiekt stanie się kluczowym elementem systemu logistycznego, którego zadaniem będzie obsłużenie rosnącego zapotrzebowania na produkty Thule Group w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dzięki niemu firma będzie w stanie zapewnić sprawniejszą obsługę sprzedawcom, a także zoptymalizować transport swoich produktów w regionie, co pozytywnie wpłynie na środowisko naturalne.

Nowy obiekt oficjalnie otworzył Dyrektor Generalny i Prezes Thule Group, Magnus Welander. Centrum Dystrybucyjne w Hucie Szklanej ma 10 tys. metrów kwadratowych powierzchni – obiekt tej wielkości wydatnie przyczyni się do zwiększenia elastyczności i efektywności systemu dystrybucji firmy podczas jej ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.


Centrum Dystrybucyjne Thule

Nasze nowe centrum dystrybucyjne pozwoli nam działać znacznie elastyczniej i sprawniej docierać do naszych klientów w Polsce, Czechach, Bułgarii czy Rumunii, ale także w Rosji i Skandynawii. Strategiczne zlokalizowanie Centrum – obok naszej największej fabryki – pozwoli nam również znacząco ograniczyć wpływ na środowisko. Lokalizacja i nowe szlaki dystrybucyjne sprawią, że zdecydowanie skrócone zostaną trasy, którymi są transportowane nasze produkty
– wyjaśnia Magnus Welander.

Thule Group jest obecna w Hucie Szklanej już od ponad 15 lat – w miejscowości tej zlokalizowana jest największa z sześciu europejskich fabryk firmy. W nowe Centrum Dystrybucyjne zainwestowano 65 mln SEK. Łączna liczba pracowników zatrudnionych w zlokalizowanych w Polsce zakładach Thule Group waha się – w zależności od sezonu – od 350 do 700.

O
Thule Group

Thule Group jest światowym liderem w segmencie produktów, ułatwiających transportowanie wszystkiego, co cenne dla klientów – bezpiecznie, wygodnie i stylowo. Zgodnie z motto Active Life, Simplified oferujemy produkty w ramach dwóch kategorii: Outdoor&Bags (bagażniki rowerowe i sprzęt dla rowerzystów, bagażniki na sprzęt do sportów wodnych i zimowych, bagażniki dachowe, przyczepki rowerowe, przyczepki do biegania z dziećmi, plecaki i torby na aparaty fotograficzne i komputery, plecaki, sakwy rowerowe, futerały na urządzenia mobilne) oraz Specialty (łańcuchy śnieżne, samochodowe skrzynie na narzędzia).

Produkty sprzedawane są w 136 krajach na całym świecie. Thule Group zatrudnia ponad 2,2 tys. pracowników w 10 fabrykach i ponad 35 biurach handlowych na całym świecie. W 2013 r. sprzedaż produktów sięgnęła 4,3 mld SEK.


Centrum Dystrybucyjne Thule

Więcej informacji na stronie:

www.thulegroup.com