facebook
 
    drukuj
2017-10-11

Reima rzuca wyzwanie dzieciom na całym świecie, by spędziły milion godzin w ruchu

Wzrost i rozwój dzieci wymaga ruchu. Badania przeprowadzone przez Active Healthy Kids Global Alliance (www.activehealthykids.org) wskazują, że znaczna liczba dzieci na świecie nie jest wystarczająco aktywna fizycznie.
Reklama
 

W Polsce tylko co trzecia młoda osoba pozostaje aktywna w zalecanym przez Światową Organizację Zdrowia stopniu. Chociaż wzrasta liczba dzieci biorących udział w zorganizowanych zajęciach fizycznych, a programy aktywujące do ruchu przynoszą dobre rezultaty, potrzebna jest zmiana w sposobie spędzania czasu wolnego i wprowadzanie zdrowych nawyków związanych z aktywnością fizyczną przez rodziny.

ReimaGO!

Wyzwanie zachęcenia jak największej liczby dzieci i ich rodziców do ruchu podjęła fińska marka odzieżowa Reima, która od dawna motywuje dzieci do aktywności fizycznej za pośrednictwem systemu ReimaGO. Jest to połączenie czujnika aktywności i darmowej aplikacji mobilnej – zaprojektowanych wspólnie z Suunto, wiodącą firmą na rynku zegarków sportowych – oraz odzieży outdoorowej na każdą pogodę. Czujnik mierzy intensywność oraz czas aktywności dziecka, a zgromadzone dane synchronizowane są z telefonem, na którym aktywowana została aplikacja. Ruch zamieniany jest na punkty energii, dzięki którym dziecko może przechodzić kolejne etapy gry.

Sensorów ReimaGO używały wiosną i latem 2017 r. dzieci z fińskich i brytyjskich szkół. Czujniki mierzyły czas oraz natężenie ruchu podczas zajęć grupowych i lekcji. Nauczyciele mogli porównywać wyniki za pomocą mobilnej aplikacji.

„Eksperyment z sensorem ReimaGO przebiegł pomyślnie; zauważyliśmy, że dzieci stały się bardziej zainteresowane wszystkimi rodzajami aktywności fizycznej. Gry i ćwiczenia były porównywane między sobą na podstawie zebranych punktów energii. Placówki biorące udział w programie były zadowolone z jego efektów. Wiele rodzin, których dzieci wzięły udział w programie, zmieniło swoje codzienne nawyki i wprowadziły nowe, takie jak np. zamiana windy na schody” – mówi Noora Slonoja, odpowiedzialna za rozwój produktów z czujnikami ReimaGO.




#millionhoursofjoy

Pod koniec sierpnia marka Reima rozpoczęła akcję Kidventure pod hasłem #millionhoursofjoy, której celem jest walka z brakiem aktywności fizycznej dzieci i zakorzenienie u nich zdrowych nawyków, a także uzbieranie miliona godzin w ruchu.

Misją Reimy jest przywrócenie dzieciom radości z aktywności ruchowej i sprawienie, by stała się ona częścią codziennego życia. „Staramy się podsuwać nowe pomysły, wskazówki i narzędzia, które ułatwią dzieciom pozostanie aktywnym, bez względu na to, jaka jest pogoda. W końcu prawa do zabawy i ruchu należą do podstawowych praw każdego dziecka” – mówi Elina Björklund, dyrektor naczelna marki Reima i mama trójki nastolatków.

Reima zaprasza rodziny z całego świata do aktywnej zabawy i przyjaznej międzynarodowej rywalizacji. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody tygodniowe oraz nagroda główna – wycieczka do Laponii dla całej rodziny w marcu 2018 roku.

Jak wziąć udział w konkursie? Można to zrobić na trzy sposoby:
1. Wejść na stronę akcji – www.reima.com/pl/kidventure – i tam podać godziny aktywności dziecka oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe (można to robić wielokrotnie).
2. Na profilu marki Reima (@reimapoland) na Facebooku lub na swoim koncie w serwisie Instagram opublikować zdjęcie dziecka opatrzonego hasztagiem #millionhoursofjoy.
3. Użytkownicy czujnika ruchu ReimaGO mogą udostępniać godziny aktywności dziecka oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe za pośrednictwem darmowej aplikacji ReimaGO.

Akcja Kidventure odbywa się w piętnastu krajach. Z każdego z nich zostanie wybrana jedna rodzina, która wygra wycieczkę do malowniczej miejscowości Ruka. Będzie to świetna okazja do poznania fińskiej kultury, spotkania z reniferami, spróbowania jazdy na nartach czy powożenia psim zaprzęgiem.

Udział w wyzwaniu mogą wziąć również zorganizowane grupy, takie jak szkoły, świetlice czy kluby sportowe. Reima wybierze jedną organizację (bądź drużynę, szkołę itp.) z każdego z krajów biorących udział w wyzwaniu, która otrzyma sprzęt sportowy wart 1000 euro, by jeszcze lepiej wspierać dalszą aktywność ruchową dzieci.

O marce Reima

Reima® to wiodąca marka produkująca odzież dla aktywnych dzieci. Firma założona w 1944 roku w Kankaanpää, zatrudnia obecnie około 300 osób. Obrót roczny firmy wynosi blisko 85 milionów euro. 80% produkcji jest sprzedawana w 35 krajach na całym świecie. Misją Reima® jest zapewnienie dzieciom komfortu i możliwości zabawy na świeżym powietrzu, bez względu na warunki pogodowe. Nowe produkty marki Reima® tworzone są w oparciu o zasadę funkcjonalności, bezpieczeństwa, innowacyjności i z zachowaniem fińskiego stylu. Ubrania marki testowane są przez najbardziej wymagających i szczerych użytkowników: dzieci. Więcej o marce na stronie https://www.reima.com/pl

Czym jest ReimaGO?

Reima chce zainspirować rodziny z całego świata do szukania wspólnej radości z ruchu i wspiera je, produkując odzież dla dzieci, która jest wygodna i odpowiednia na każde warunki. Razem z marką Suunto, liderem rynku zegarków sportowych i wyposażenia używanego przez poszukiwaczy przygód na całym świecie, Reima stworzyła system ReimaGO®. Składa się nań: przenośny sensor, mierzący dzienną aktywność fizyczną dziecka, darmowa aplikacja z grą, która motywuje dzieci do pozostania aktywnym oraz szeroka gama ubrań ze specjalną kieszonką na sensor. Aplikację ReimaGO® można pobrać za darmo z App Store oraz Google Play.



Oficjalna strona akcji: www.reima.com/pl/kidventure

moja Ceneria
 Czy Wam też się wydaje, że wszystkie koszulki polo są takie same? Wcale nie mam na myśli specyficznego kroju, bardziej chodzi mi o rodzaj materiału, z którego są wykonane.
 
Okazje
tylko 188.88 zł !
Dare2b.com
tylko 447.95 zł !
Sewel.pl
tylko 56.00 zł !
Outdoorzy.pl
tylko 119.92 zł !
Skalnik.pl
Nowości
Kask oferujący wszystkie podstawowe technologie firmy Uvex, zapewniające bezpieczeństwo na stoku, a ponadto cechujący się dużym rozmiarem odpowiednim dla osób o większym obwodzie głowy.
Polecane
Profesjonalne, damskie gogle narciarsko-snowboardowe.




  Współpraca
  • 100 sklepów
  • 360stopni.org
  • 5kierunek
  • Activelifedvd
  • Akademicki Klub Górski ?Halny
  • aktywni
  • Bezdroża
  • Biegaczki
  • Biegamy po górach
  • Brzoza - Fotowarsztaty.com
  • Climb.pl
  • CUT - Centrum Usług Turystycznych (cut travel
  • Dawcom w Darze
  • drytooling.com.pl
  • Dzieciaki w plecaki
  • e-gory
  • Fantasia
  • Fundacja im. Anny Pasek
  • Gekosale
  • Hybryda
  • Imprezy Podróżnicze
  • imprezydlapodroznikow
  • Isport
  • kww
  • Lawiny.com
  • Na biegówkach
  • nanarty.info
  • Nasze Sudety
  • Natatry.pl
  • net- 4risk
  • nieznane tatry
  • Planeta Gór
  • Platforma cStore
  • Platforma iai-shop
  • Platforma Selly
  • Platforrma QSHOP
  • Polska Turystyczna
  • Portal górski
  • Prowing
  • Skauting.pl
  • Skilalpinistyczny klub kandahar
  • Sklep internetowy AptusShop
  • Sportowy Styl
  • Śródziemie
  • Świat z bliska
  • testy outdoorowe
  • Trail.pl
  • TRAMP
  • Traseo
  • Travelbit
  • Turit.pl
  • wagab
  • Warszawskie SKG
  • Witaj w podróży
  • Zaktywowani