Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Regatta



Regatta to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich marek dla miłośników outdooru.

Ideą marki jest tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla wszystkich, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. W ofercie Regatta znajdują się: odzież, obuwie i akcesoria turystyczno-sportowe dla dzieci oraz dorosłych w bardzo szerokiej rozmiarówce (damskie od 32 do 60, męskie od XS do 7XL, od odzieży dla niemowląt po modele młodzieżowe). Marka zdobyła ogromną popularność, gdyż oferuje bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach. Posiada kilka kolekcji: Point 214, Adventure Tech, Wild Shores / Heritage i Outdoor Classics, co ułatwia klientom wybór produktu dostosowanego do ich potrzeb, od sportowych po codziennego użytku.

Firma od 1981 roku, czyli od początku działalności, pozostaje w rękach rodziny Black. Prezesem Regatty jest Lionel Black, najważniejsze stanowiska sprawują Keith (syn) i Joanne (córka). Tradycje rodzinne, własna pasja, innowacyjność, nowoczesne materiały i wzornictwo sprawiły, że Regatta błyskawicznie zyskała szeroką rzeszę wiernych klientów. Siedziba główna firmy znajduje się w Trafford Park (Manchester). W tej chwili Regatta jest dostępna w ponad siedemdziesięciu krajach świata. W 2012 roku firma otrzymała prestiżową Queen's Awards for Enterprise (Królewską Nagrodę Przedsiębiorczości) – najważniejszą, oficjalną nagrodę na rynku brytyjskim, przyznawaną corocznie od 1965 roku firmom i organizacjom handlowym za wybitne osiągnięcia w dziedzinie innowacji i rozwoju handlu międzynarodowego.

Do grupy Regatta należą także marki Regatta Professional, Craghoppers, Dare2b i Hawkshead.

Więcej:
www.regatta.pl