Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Magnum


Obuwie MAGNUM zostało stworzone przez HI-TEC, ponad dwadzieścia lat temu, jako rezultat szczegółowych badań i licznych wywiadów przeprowadzonych wśród służb mundurowych takich jak: wojsko, policja, straż pożarna, agencje ochrony itp.


HI-TEC
już wcześniej posiadał znaczne sukcesy, ugruntowane umiejętnościami i doświadczeniem na polu projektowania i produkcji komfortowych, wytrzymałych, lekkich butów sportowych i plenerowych. Uwieńczeniem tych osiągnięć było zaprojektowanie czarnego obuwia taktycznego sprawdzającego się w każdych, nawet ekstremalnych warunkach.

Obuwie
MAGNUM pierwszy raz zaistniało dzięki wprowadzeniu na rynek innowacyjnego, czarnego buta taktycznego Classic. Pojawienie się tego modelu raz na zawsze zmieniło wyobrażenie, styl i całą koncepcję jakości obuwia przeznaczonego dla służ mundurowych. W ciągu dwudziestu lat specjalny zespół pracujący nad rozwojem marki MAGNUM przyczyniał się do dalszej ewolucji oryginalnego buta Classic. Owocem tych badań jest wszechstronna kolekcja unikalnych modeli butów niskich, średnich i wysokich o różnym przeznaczeniu. Wszystkie modele z indywidualnymi rozwiązaniami technicznymi i detalami stworzono z myślą o zapewnieniu
maksymalnego komfortu. Stała współpraca i kontakt z użytkownikiem oraz zespołem testowym MAC umożliwiły ulepszenie i uzyskanie perfekcyjnie dopracowanego i charakterystycznego projektu MAGNUM - buta potocznie
określanego mianem "dopasowany, umożliwiający osiągnięcie każdego celu".

Wszystkie zastosowane w produkcji innowacje mają za zadanie stworzyć wizerunek marki MAGNUM jako czołowego producenta osobistego sprzętu ochronnego, oferującego lekką konstrukcję o wyjątkowo wysokim poziomie dopasowania do stopy, wygody i bezpieczeństwa, zaprojektowaną tak, by sprawdzić się w najtrudniejszych warunkach.

Aktualnie MAGNUM na całym świecie produkuje ponad milion par obuwia rocznie, rozszerzając i różnicując grono końcowych odbiorców, od indywidualnych klientów poszukujących wygodnego, lekkiego obuwia, po jednostki szybkiego reagowania, korzystające z modeli najbardziej zaawansowanych pod względem technologicznym.