Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

33 lata w kurtce Fjallraven

Miesiąc temu pracownik firmy HBMM, polskiego przedstawiciela marki Fjallraven, odebrał dziwny telefon.
Reklama
 

Klient, który dzwonił twierdził, że jest wieloletnim posiadaczem kurtki Fjallraven model Expedition Down Jacket i cieszy się, że Fjallraven w końcu ma przedstawicielstwo w Polsce, ponieważ chciałby kupić sobie nową kurtkę. W rozmowie wyszło, że chodzi dokładnie o ten sam model, rozmiar i kolor, co posiadana przez klienta kurtka. Rozmówca oświadczył również, że jest bardzo zadowolony z kurtki i dlatego chce dokładnie taką samą, tylko nową, ponieważ ta już ma swoje lata. Na pytanie ile lat kurtka jest użytkowana, padła krótka odpowiedź: 33!
Po dłuższej pauzie przedstawiciel HBMM upewnił się, że dobrze usłyszał i obiecał klientowi, że postara się sprowadzić ten model specjalnie dla niego.

Opisana sytuacja przypomina wydarzenie sprzed kilkunastu lat, kiedy to 80-letni Niemiec przyjechał swoim wysłużonym autem do salonu Mercedesa. Kiedy pracownicy zobaczyli, że samochód ma ponad 30 lat, jest w dobrym stanie technicznym i składa się wyłącznie z oryginalnych części, złożyli starszemu panu nietypową propozycję. Po miesiącu została dokonana oficjalna wymiana zabytkowego mercedesa na nowy, wybrany przez klienta model. Użytkownik był bardzo zaskoczony i zadowolony z wymiany, a przedstawiciel Mercedesa otrzymał w zamian coś bezcennego. Jeżdzący dowód jakości i długowieczności marki.



 
Po szybkiej konsultacji z centralą w Szwecji, podjęliśmy decyzję o nieodpłatnej wymianie wysłużonej kurtki na nową. Taka wymiana była możliwa z dwóch powodów. Stara kurtka nawet po 33 latach użytkowania nadal wygląda świetnie i możemy ją pokazywać jako dowód niezwykłej trwałości produktu. Po drugie nasza marka jest "modoodporna", dlatego po 33 latach klient nadal mógł wybrać ten sam model, w tym samym kolorze i fasonie. Pan, który został poinformowany o naszej decyzji, podobnie jak nasz pracownik, najpierw chwilę milczał, a potem dwukrotnie upewnił się, czy dobrze usłyszał. Oficjalna wymiana odbyła się w siedzibie HBMM w Poznaniu. Po krótkiej sesji zdjęciowej nowa kurtka znalazła miejsce na plecach zadowolonego klienta, a stara dostała honorowe miejsce we wzorcowni. Od tej pory podczas każdej prezentacji będziemy ją pokazywać jako niezbity dowód ponadczasowości i najwyższej jakości produktów marki Fjallraven.

Jakub Rymowicz
HBMM