Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Ceneria - największa baza produktów segmentu outdoor


Pierwsza w polskim Internecie outdoorowa porównywarka – Ceneria.pl w swoich zasobach posiada już
10 000 produktów!

W ciągu 4 miesięcy istnienia z systemem zintegrowane zostały 23 najbardziej znane czołowe sklepy outdoorowe, rowerowe i sportowe. Miesięcznie przybywa kilka nowych. Dzięki temu Ceneria wypełnia niszę wśród ogólnych porównywarek.
 

Najbardziej rozwinięty jest w tym momencie dział turystyczno-wspinaczkowy i rowerowy. Redaktorzy serwisu rozpoczynają intensywne prace nad kolejnymi: narciarskim, sportowym i wodniackim. Można zatem śmiało stwierdzić, że już w niedługim czasie internauta będzie posiadał przegląd praktycznie całego rynku outdoorowego w jednym miejscu.

Niewątpliwym atutem Cenerii jest wykorzystywanie potencjału Google. Tysiące aktywnych linków w strukturze portalu powoduje bardzo dobre lokalizowanie produktów w ramach najbardziej popularnej wyszukiwarki. Wiele produktów jest już na pierwszym lub na jednym z pierwszych miejsc pośród odnalezionych przez Google odnośników. Przynosi to również korzyści dla sklepów zintegrowanych z Cenerią, które dzięki temu uzyskują leprze pozycjonowanie przez roboty Googli.

Szybko rośnie liczba odwiedzających portal. Po zaledwie 4 miesiącach istnienia Ceneria notuje już ponad
60 000 odsłon miesięcznie.

Ciekawe, kiedy będzie można stwierdzić, „że jeśli produktu nie ma w Cenerii to znaczy, że nie istnieje”?!