Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Patagonia, Schöffel, First B i HEELYS poszukują dystrybutorów

Reklama
 

Prezentujemy profile czterech marek (Patagonia, Schöffel, First B i HEELYS) poszukujących dystrybutorów na terenie Polski.




Firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy prosimy o kontak z Pro Business Consulting - wyłącznym przedstawicielem w Polsce targów ispo (Monachium) oraz międzynarodowego serwisu matchmakingowego Sports-Contacts.com.



Patagonia, Inc. pochodząca z Kalifornii (USA) to firma produkująca odzież i obuwie outdoroowe dla ludzi aktywnych (kolekcje letnie i zimowe). Założona w 1973 roku przez legendę wspinaczki górskiej i znanego aktywistę w zakresie ochrony środowiska Yvon’a Chouinarda jest znana na całym świecie z wysokiej jakości produktów outdoorowych i działalności na rzecz ochrony środowiska. Nadrzędnym celem firmy PATAGONIA jest bowiem tworzenie wysokiej jakości produktów, przy minimalnym obciążeniu dla środowiska naturalnego. Od 1996 roku PATAGONIA używa do produkcji swojej linii odzieży jedynie bawełny organicznej. W ramach programu „Dotacje na rzecz ochrony środowiska” PATAGONIA przeznacza co roku  1% swojego rocznego obrotu na  rzecz ochrony środowiska (od momentu wdrożenia programu w 1985 roku przekazano na ten cel już ok. 38 mln $ w gotówce i darowiznach rzeczowych ). W ramach programu „Praktyka dla ochrony środowiska” pracownicy firmy mają możliwość odbyć  2- miesięczną praktykę w organizacjach związanych z ochroną środowiska. W czasie tych praktyk każdy pracownik firmy otrzymuje pełną pensję. Aby przekonać inne firmy do pójścia tą ekologiczną drogą, założyciel firmy Yvon Chouinard powołał do życia stowarzyszenie „1% for the planet”, które aktualnie ma ponad 1000 członków, z których każdy przeznacza 1% swojego rocznego dochodu na „ratowanie naszej planety” przed skutkami galopującej cywilizacji. Dla przykładu, w ciągu ostatniego roku rozrachunkowego PATAGONIA wygenerowała obroty w wysokości 420 mln euro (dane na kwiecień 2011).

Firma szuka w Polsce:
- stabilnego i wiarygodnego partnera do dystrybucji produktów marki PATAGONIA
- firmy posiadającej know-how na temat lokalnego rynku, o dobrze rozwiniętej strukturze dystrybucji
- firmy, która z sukcesem mogłaby pozycjonować nową markę – markę, która posiada międzynarodowy zasięg i cieszy się uznaniem klientów na całym świecie.



 
Schöffel Sportbekleidung GmbH jest bez wątpienia wiodącą marką outdoorową i narciarską na obszarze niemieckojęzycznym Europy tj. w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, w południowym Tyrolu (Płn. Włochy). Obecnie marka posiada dystrybucję także we Francji, Hiszpanii, Anglii, Irlandii, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Rosji, Czechach, Korei Płd. i na Tajwanie. Firma Schöffel powstała w roku 1804. Podstawą sukcesu marki jest połączenie wieloletniej tradycji z nowoczesnością. Produkty marki Schöffel cechuje kombinacja doskonałej jakości, optymalnego dopasowania jak również funkcjonalności i idącego za nią komfortu użytkowania. Kolekcje odzieżowe adresowane są przede wszystkim do dojrzałych entuzjastów sportów górskich. Schöffel jest bowiem absolutnym liderem w zakresie produktów outdoorowych dla grupy docelowej tzw. „Best Agers”. Klient marki Schöffel to „osoba wystarczająco dojrzała, aby już coś w życiu osiągnąć, a jeszcze na tyle młoda, żeby ciągle mieć marzenia”. Jako oficjalny partner Austriackiego Związku Narciarskiego (der Österreichische Skiverband) marka Schöffel pozyskał duże uznanie na arenie międzynarodowej, co przyczyniło się do dynamicznego rozwoju firmy.
Więcej informacji na temat marki Schöffel na stronie www.schoeffel.com

Firma szuka w Polsce:
- stabilnego i wiarygodnego partnera do dystrybucji produktów marki
- firmy posiadającej know-how na temat lokalnego rynku, o dobrze rozwiniętej strukturze dystrybucji
- firmy, która z sukcesem mogłaby pozycjonować nową markę.

UWAGA: 4.08.2011 na targach SPORT-LATO w Kielcach będzie obecny przedstawiciel marki Schöffel. Zainteresowanych spotkaniem prosimy o kontakt w celu ustalenia konkretnego terminu.


 


First B to marka niemieckiej firmy Bertels Textilhandels GmbH – producenta modnej i funkcjonalnej odzieży outdoorowej dla całej rodziny. Priorytetem w ofercie marki FIRST B są kurtki przeznaczone do aktywności na świeżym powietrzu, softshells oraz polary dla mężczyzn, kobiet i dzieci. W tym zakresie firma oferuje szerokie portfolio wzorów, rozmiarów i kolorów. Myślą przewodnią firmy jest stworzenie produktów o możliwie jak najwyższej jakości za rozsądną cenę, na którą pozwolić sobie będzie mogła cała rodzina. Cechuje je indywidualny styl, modny krój i wysokiej jakości materiały oraz dbałość o każdy szczegół wykończenia. FIRST B to kurtki z charakterem! Gotowe sprostać także wielu sportowym wyzwaniom!
Więcej informacji na www.firstb.com

Firma szuka w Polsce:
- stabilnego i wiarygodnego partnera do dystrybucji produktów marki
- firmy posiadającej know-how na temat lokalnego rynku, o rozwiniętej strukturze dystrybucji w segmencie odzieżowym
- firmy, która z sukcesem mogłaby pozycjonować nową markę.


 


Obuwie sportowe z rolką w podeszwie, którą można w każdej chwili usunąć, aby zamienić buty w tradycyjne miejskie sneakersy, to właśnie produkt firmy HEELYS. Wbudowana w podeszwę w okolicach pięty rolka umożliwia chodzenie oraz ”jeżdżenie na butach” poprzez delikatne przenoszenie ciężaru ciała. Obuwie HEELYS jest adresowane do młodzieży. Paleta produktów tego amerykańskiego producenta obejmuje także akcesoria jak rolki na wymianę, akcesoria związane z bezpieczeństwem podczas jazdy. Marka Heelys od roku 2000 kontynuuję swoją międzynarodową ekspansję. Ta amerykańska marka jest już obecna na ponad 70 rynkach Ameryki Północnej i Południowej, Europy, w regionie Azji i Pacyfiku, jak również na Bliskim Wschodzie. Europejska centrala znajduje się w stolicy Belgii - Brukseli. Od 2008 w bawarskie miejscowości Starnberg działa biuro odpowiedzialne za rynek niemiecki i austriacki.
Więcej informacji: www.heelys.de

Firma szuka w Polsce:
- stabilnego i wiarygodnego partnera do dystrybucji produktów marki
- firmy posiadającej know-how na temat lokalnego rynku, o dobrze rozwiniętej - strukturze dystrybucji (w zakresie tzw. fun-wheel-products) firmy, która z sukcesem mogłaby pozycjonować nową markę.

Po dodatkowe informacje zapraszamy Państwa także na stoisko informacyjne targów ispo podczas targów SPORT-LATO w Kielcach (4-6.08.2011) – Hala E (naprzeciwko wejścia głównego do hali).

Źródło: sportbiznes.pl