Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Playtime is back - nowa kampania marki Keen

Keen przedstawia nową kampanię pod hasłem: PLAYTIME IS BACK!
Reklama
 

W Keenie nastała nowa era – era pełnego fascynacji czerpania przyjemności i pozytywnej energii z przebywania na naszym naturalnym placu zabaw jakim jest outdoor!

A jak zapewne pamiętacie w myśl filozofii marki Keen outdoor jest każdym miejscem bez sufitu!

Głównym celem kampanii „Playtime is back” jest zachęcenie do zrobienia sobie krótkiej przerwy od stresów
i pośpiechu wypełniających większość zapracowanych dni. Zastanówcie się przez chwilę, kiedy ostatni raz uwolniliście się na jakiś czas od zgiełku codzienności i wyruszyliście w plener? Przypomnijcie sobie, gdzie spędzaliście czas będąc dziećmi i co robiliście podczas całodziennych zabaw. Keen chce przypomnieć Wam te beztroskie chwile i zainspirować do zrobienia sobie małego urlopu od zmagań z codziennością – nawet jeśli ma to być 15-minutowa kawa w parku!

Keen chcemy zachęcić do korzystania z otaczającego nas wszystkich naszego outdoorowego placu zabaw! I niezależnie od tego, czy będzie to wyprawa w dalekie góry, weekendowy spływ kajakowy, rodzinna wycieczka rowerowa, czy po prostu spacer po okolicy. Liczy się, żeby tam ruszyć i czerpać z tego jak najwięcej przyjemności!

Dajcie się porwać w miejsca bez sufitu! Playtime is back!

Obejrzyj wideo "Play time is back"
 


ZOBACZ RÓWNIEŻ