Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Startuje 6. edycja ISPO Academy. Aku i Marmot Partnerami Głównymi eventu

Wielkimi krokami zbliża się 6. edycja ISPO Academy - prestiżowego, wieloobszarowego spotkania, skupiającego osoby, które swoją zawodową karierę związały z branżą outdoorowo - sportową.
Reklama
 

17 - 19 października b.r., Wierchomla Mała to data i miejsce, w którym producenci, dystrybutorzy, właściciele sklepów, dziennikarze i różnej specjalizacji eksperci z branży wezmą udział w wykładach, dyskusjach, szkoleniach i spotkaniach. Głównymi Partnerami eventu są uznane outdoorowe marki, na czele z włoskim Aku i amerykańskim Marmotem. Gwiazdą eventu będzie ikona światowej wspinaczki, zarazem ambasador Marmota - Stefan Glowacz.

Event organizowany jest przez Pro Business Consulting - podmiot upoważniony przez Messe Muenchen GmbH, właściciela marki ISPO Academy, do organizacji spotkania w Polsce. Tegoroczna edycja startuje już we wtorek 17 października i odbędzie się położonym na terenie gminy Piwniczna - Zdrój hotelu Wierchomla SKI & SPA Resort. Do 19 październiku zamieni się on w miejsce intensywnych spotkań, rozmów i szkoleń praktyków i miłośników z branży outdoorowo - sportowej. W czasie ich trwania poruszonych zostanie wiele kluczowych zagadnień, związanych zarówno z finansowym aspektem funkcjonowania przedsiębiorstw, relacjach producent - klient hurtowy - klient detaliczny czy szeroko rozumianych aspektów skutecznej promocji i sprzedaży. Każdej dyskusji towarzyszyć będzie obecność specjalizujących się w danym zagadnieniu prelegentów. Przykładowe tematy? „Budowanie stabilnej relacji sklep - marka jako element zarządzania płynnością finansową w firmie” czy „Wartość dodana w sprzedaży produktów Premium jako argument sprzedażowy”, odpowiednio z udziałem Jana Schapmanna z Marmota i Vittorio Forato z Aku.

Ponadto, nie zabraknie konferencji prasowych z udziałem przedstawicieli producentów, Walnego Zgromadzenia Polish Outdoor Group - głównego Partnera Merytorycznego eventu - czy nawet …trekkingu na Jaworzynę Krynicką. Uczestniczący w nim dziennikarze będą mieli okazję przetestować oparte na innowacyjnej technologii Elica buty Aku Climatica Suede GTX, wodoodporne skarpety marki SealSkinz czy stricte techniczne kurtki Marmot Knife Edge Jacket. Nie zabraknie dynamicznie rozwijającej się marki biegowej Hoka One One. Chętni będą mogli przetestować najnowsze modele z jej kolekcji, zarówno na asfalt, jak i w góry. Do biegania w Hokach zachęcać będzie ich Bartosz Gorczyca - jeden z najlepszych polskich ultramaratończyków, regularnie stawiający na podium prestiżowych, górskich zawodów.

Przysłowiową wisienką na torcie będzie prelekcja ikony wspinaczki - Stefana Glowacza. Lista sukcesów pochodzącego z Czech wspinacza i zarazem podróżnika od lat stanowi inspirację dla wielu młodych adeptów wspinaczki. Wystarczy wspomnieć o trzykrotnym zwycięstwie w prestiżowych zawodach Rock Master w latach 1987, 1988 i 1992 czy wygranej w pokazowych zawodach w czasie olimpiady we francuskim Albertville w 1992 roku. Do tego dochodzą wspiny na słynne ściany, m.in. Roraima Tepui w Wenezueli, Piedra Riscada w Brazylii czy Maijis al. Jinn Caverns w Omanie. A to tylko kilka wybranych dokonań z jego bogatej kariery.

Pewne jest jedno - tegoroczna edycja ISPO Academy zapowiada się niezwykle ciekawie i niewątpliwie stanowić będzie wartościowe wsparcie merytoryczne dla biznesowej działalności jej uczestników. 

Szczegółowy program spotkania dostępny jest na http://www.ispoacademy.pl/?utm_source=4outdoor.pl.

O producentach

AKU
- czołowy włoski producent wysokiej jakości butów wspinaczkowych i turystycznych. Historia firmy to wiele lat doświadczeń czerpanych z prestiżowej tradycji ręcznej produkcji obuwia. Firma znana jest z tego, że jako pierwsza na świecie wprowadziła innowacyjną metodę podklejania membrany Gore-Tex®, tworząc tym samym w pełni wodoodporne obuwie. Mimo czerpania z tradycji i lokalnych inspiracji, AKU stawia na czynny rozwój i dąży do umacniania pozycji na kolejnych rynkach zbytu, również w Polsce. Aktualnie firma posiada 2 duże fabryki we Włoszech i w Rumunii, z których wypuszcza na ogólnoświatowy rynek ponad 200 tysięcy par butów rocznie.

Więcej informacji na http://www.aku.it.

MARMOT - legendarna, amerykańska marka specjalizująca się w produkcji najwyższej klasy odzieży i sprzętu outdoorowego. Firma znana jest z umiejętności tworzenia produktów, które, łącząc w sobie technologiczny charakter, jakość i wytrzymałość, jednocześnie wyróżniają się nowoczesnym wzornictwem i intrygującymi, żywymi kolorami. Marmot ceniony jest za rozwijanie autorskich, innowacyjnych patentów, dzięki czemu uchodzi za jednego z technologicznych liderów na rynku outdoorowym. Firma powstała w 1974 roku w Kalifornii, gdzie do dziś, w mieście Santa Rosa, mieści się jej główna siedziba. Aktualnie produkty Marmota dystrybuowane są w ponad 60 krajach na całym świecie, w tym od 2005 roku również w Polsce.

Więcej informacji na https://marmot.eu.



O dystrybutorze

RAVEN
- powstała w 2005 roku krakowska firma, specjalizująca się w dystrybucji odzieży, obuwia i sprzętu renomowanych, zachodnich brandów. Początki firmy wiążą się z działalnością w segmentach outdoor i turystyka, z czasem jednak w jej portfolio pojawiły się marki zaliczane do kategorii biegowej oraz lifestyle. Aktualnie Raven jest wyłącznym, krajowym dystrybutorem szesnastu uznanych i stale rosnących sprzedażowo marek, takich jak Marmot, Aku, Teva, Hoka One One czy Smartwool. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów hurtowych, jak i finalnych odbiorców, od 2009 roku Raven rozwija autorską markę Rockland, oferującą sprzęt turystyczno - kempingowy. Ponadto, Raven dystrybuuje swoje marki w dziesięciu krajach Europy Wschodniej, m.in. w Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii.

Więcej informacji na http://www.ravenco.eu