Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Warszawski salon 4Faces zaprasza na bezpłatne szkolenie z Edytą Lewandowską i testy obuwia Hoka One One

Multibrandowa sieć 4Faces, mająca swoje salony w Katowicach i Poznaniu - a od niedawna także w Warszawie - wraz z sezonem FW17 poszerzyła swoją ofertę o kolejne buty innowacyjnej marki biegowej Hoka One One.
Reklama
 

Na półki sklepowe trafiły modele takie jak Clifton 4, Speedgoat 2, Challenger ATR 3 czy Arahi. Kontynuując działania z salonów w Katowicach i Poznaniu, sieć zaplanowała szkolenie dla miłośników biegania również w warszawskim salonie zlokalizowanym w Galerii Północnej przy ul. Światowida 17. Odbędzie się ono 4 listopada. Szkolenie poprowadzi Edyta Lewandowska - multimedalistka Mistrzostw Polski i aktualna Mistrzyni Polski w biegu górskim na dystansie ultra. Cześć teoretyczna połączona zostanie z testami obuwia, wraz z opcją wypożyczenia ich do domu. Dostępne będą flagowe modele z oferty 4Faces, każdy w kilkunastu rozmiarach.


 

4Faces to specjalistyczne, multibrandowe salony sportowe należące do firmy OTCF - właściciela m.in. marki 4F - krajowego lidera w segmencie odzieży i akcesoriów sportowych. W ostatnim czasie do oferty biegowej 4Faces dołączyła również francusko - amerykańska marka Hoka One One.

Dlaczego akurat Hoka…? „Obuwie marki Hoka One One wyróżnia się na tle konkurencji maksymalną amortyzacją, przy zachowaniu lekkiej wagi buta, dzięki czemu idealnie nadaje się zwłaszcza do biegów długodystansowych,  co na pewno docenią klienci 4Faces. Nie bez powodu producenci tego produktu sięgnęli po nazwę Hoka One One, ponieważ po maorysku oznacza to „latać ponad ziemią”, i takie właśnie wrażenie towarzyszy użytkownikom tego wyjątkowego obuwia.” - mówi Ewa Żurawińska, Product Manager 4Faces.


Po sukcesie szkoleń w salonach w Poznaniu i w Katowicach sieć zdecydowała się na przeprowadzenie podobnego eventu w nowo otwartym salonie w Warszawie, zlokalizowanym w Galerii Północnej przy ul. Światowida 17. Zaplanowane na 4 listopada szkolenie rozpocznie się o godzinie 11 spotkaniem w Body Center. Następnie uczestnicy udadzą się na dach Galerii na krótką rozgrzewkę i testy obuwia. Tym razem w roli prowadzącej wystąpi Edyta Lewandowska - aktualna Mistrzyni Polski w biegu górskim na dystansie ultra, rekordzista trasy Mistrzostw Polski w biegu długodystansowym i Wicemistrzyni Europy Masters w biegach górskich. Ta doświadczona biegaczka i trenerka zawodników na różnych poziomach zaawansowania z pewnością zaciekawi uczestników swoim wykładem dotyczącym aspektów przygotowania fizycznego i mentalnego do wysiłku podczas biegów długodystansowych.


  Edyta Lewandowska (fot. Jan Nyka)

Na to spotkanie sieć zaprasza wszystkich zainteresowanych - niezależnie od płci, wieku, doświadczenia czy umiejętności. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. O szczegółach akcji dowiedzieć będzie można się w salonie 4Faces oraz na stronie internetowej sieci www.4faces.com.pl. Zapisy na spotkanie i testy butów pod mailem: warszawa@4faces.com.pl.

Marka Hoka One One powstała we Francji w 2010 roku, gdy francuski biegacz Nicolas Mermoud zaproponował  słynnemu amerykańskiemu ultramaratończykowi, Karlowi Meltzerowi, by przetestował on buta biegowego skonstruowanego wg projektu Mermouda. Meltzer szybko przekonał się do biegania w bucie z przerośniętą podeszwą, a dzięki osiąganym przez niego świetnym wynikom, wzbudził również zainteresowanie innych czołowych biegaczy długodystansowych. Marka w krótkim czasie stała się popularna, a w październiku 2012 zainwestował w nią koncern Deckers Outdoor Corporation - właściciel m.in. lidera w segmencie sandałów turystycznych - Tevy.

Na czym polega niekonwencjonalność butów Hoki One One? Wyróżniają się one grubą i szeroką podeszwą, w której warstwa amortyzującej pianki jest 2,5-raza grubsza niż w typowych butach biegowych. Jednocześnie stopa osadzona jest na tyle nisko, iż wysokość podeszwy nie ma negatywnego wpływu na stabilizację podczas biegu. Geometria buta i łódkowaty kształt podeszwy zapewniają dobre przetoczenie stopy i wymuszają lądowanie na śródstopiu, a nie na pięcie, przez co biegacz unika kontuzji spowodowanych niewłaściwą techniką biegu.

     
O producencie

HOKA ONE ONE
jest producentem specjalistycznych butów biegowych, popularnych zwłaszcza w kręgu biegaczy długodystansowych. Swoją popularność zawdzięczają nietypowej budowie, związanej z zastosowaniem niezwykle grubej i wysokiej podeszwy, co przekłada się na maksymalny stopień ich amortyzacji.  Brand powstał we Francji w 2009 roku i szybko zdobył uznanie wśród specjalistów i biegaczy - amatorów. Spowodowało to jego przejęcie przez amerykański koncern Deckers Outdoor Corporation, właściciela m.in. Tevy. W Polsce Hoka One pojawiła się wiosną 2016 roku, i od tego czasu sukcesywnie pojawia się w kolejnych specjalistycznych sklepach dla biegaczy.

Więcej informacji na http://www.hokaoneone.eu. 

O dystrybutorze

RAVEN
- powstała w 2005 roku krakowska firma, specjalizująca się w dystrybucji odzieży, obuwia i sprzętu renomowanych, zachodnich brandów. Początki firmy wiążą się z działalnością w segmentach outdoor i turystyka, z czasem jednak w jej portfolio pojawiły się marki zaliczane do kategorii biegowej oraz lifestyle. Aktualnie Raven jest wyłącznym, krajowym dystrybutorem szesnastu uznanych i stale rosnących sprzedażowo marek, takich jak Marmot, Aku, Teva, Hoka One One czy Smartwool. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów hurtowych, jak i finalnych odbiorców, od 2009 roku Raven rozwija autorską markę Rockland, oferującą sprzęt turystyczno - kempingowy. Ponadto, Raven dystrybuuje swoje marki w dziesięciu krajach Europy Wschodniej, m.in. w Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii.

Więcej informacji na http://www.ravenco.eu. 

O salonach 4Faces


4Faces to specjalistyczne multibrandowe salony sportowe należące do spółki OTCF, która jest również właścicielem marek sportowych 4F oraz Outhorn. Salony 4Faces to starannie wyselekcjonowana oferta marek sportowych, wsparcie sprzedawców-ekspertów, serwis sprzętu sportowego, jak i szeroki wachlarz usług w Body Center, gdzie klienci uzyskają porady dietetyka, trenera personalnego, a nawet fizjoterapeuty, dopasowując optymalne parametry treningowe do możliwości organizmu. Dzięki profesjonalnym urządzeniom klienci mogą dobrać i przetestować na bieżni odpowiednie obuwie sportowe, a dzięki kącikom z multimedialnymi atrakcjami dla dzieci, rodzice mogą spokojnie przymierzać i testować asortyment. Salony 4Faces znajdują się w Katowicach i Poznaniu. facebook.com/Sport4Faces    
   
Więcej informacji na www.4faces.com.pl oraz na profilu FB 4Faces.