Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Strona główna   »  
Testeria   »  

Worn Wear czyli zasada "noś znoszone" według firmy Patagonia

Nadrzędnym celem firmy Patagonia, producenta odzieży outdoorowej, jest tworzenie wysokiej jakości produktów, przy minimalnym obciążeniu dla środowiska naturalnego. To wyjątkowa firma założona w 1973 roku przez amerykańskiego wspinacza Yvona Chuinarda. Nazwa została zainspirowana piękną dziką przyrodą, lodowcami i strzelistymi szczytami południowego krańca kontynentu amerykańskiego. Chouinard wierzy, że odzież musi być równie niezawodna jak sprzęt wspinaczkowy: alpinista nie może marznąć podczas biwaku w ścianie, a podczas upałów musi mieć komfort termiczny.

Firma wyróżnia się nie tylko wzorami i jakością swoich produktów, ale również misją, którą stara się realizować: stworzyć najlepszy produkt, nie wyrządzić szkody i wykorzystać biznes do inspirowania i wprowadzania rozwiązań, które będą przeciwdziałać obecnemu kryzysowi ekologicznemu.

Worn Wear to film o historii odzieży z Patagonii
, nierzadko używanych kilkanaście lat. Łatanych, brudzonych setki razy. Patagonia chce pokazać, że nie musimy popadać w szał zakupów co roku. Jeśli dbasz o odzież, to możesz ją używać co najmniej kilka lat. Skorzystasz na tym ty (mniej wydasz na ubrania), środowisko (wyprodukowanie czegoś, to strata dla środowiska) oraz rynek (na którym premiowane będą produkty o wysokiej trwałości, co polepszy jakość sprzętu).


Worn Wear: a Film About the Stories We Wear
Presented by Patagonia
Directed by Keith, Lauren, Chris, and Dan Malloy

Więcej historii na: http://wornwear.patagonia.com
 


ZOBACZ PRODUKTY